Annons:
Etikett04-ljud-bild
Läst 2529 ggr
AnneN
8/11/10, 11:23 PM

Fallan ASX 400?

Kan någon hitta något om en svart box med två scart å 4 små rattar bak (lite större än en VHS kassett) märkt Fallan ASX 400?

Jag frågar på min svågers vägar då han tydligen snubblat över en sådan apparat men inte hittar någon info om den på google.

(har ingen aning om vilken kategori detta ska i så ni får flytta inlägget om det ligger fel)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
ANNIA
8/12/10, 1:47 AM
#1

Anne vad är det för box. Då du lagt detta i ljud och bild och det finns två scart så låter det för mig nåt som man ska koppla till tv. Men längre än så så har inte jag nån aning vad det är.

AnneN
8/12/10, 1:49 AM
#2

#1 Ska fråga svågern vad det kan vara för något.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AnneN
8/12/10, 1:52 AM
#3

Haha, han har ingen aning om vad apparaten är för något mer än att han gissar att den ska vara till tv:n Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ANNIA
8/12/10, 1:54 AM
#4

Då blir det inte lätt. Har han läst rätt då. För jag hittar inte heller nåt som heter fallan asx 400. Finns det någon annan text nånstans på boxen. Spelar ingen roll om det är bokstäver eller siffror.

AnneN
8/12/10, 6:47 AM
#5

#4 Tydligen är det det enda som står på den

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ANNIA
8/12/10, 4:25 PM
#6

Ok Kan han ta en bild som du lägger ut så får se hur den ser ut.

Annons:
Tom
10/24/10, 1:20 AM
#7

Om det bara finns två scart borde det vara någon form av signalprocessor/förstärkare/omvandlare eftersom den ena scarten borde vara IN och den andra UT.

Jag är övertygad om att det finns mer text på boxen om inte någon har pillat bort den. Kolla under om det inte finns en lapp med info.

Tom

Upp till toppen
Annons: