Annons:
Etikett03-telefoner
Läst 2427 ggr
[SarahOhrn]
2010-07-02 19:49

Vilken telefon?

Funderar på en ny telefon då jag är sjukt missnöjd med min nuvarande Nokia 5800 XpressMusic! Har sagt "aldrig mer touchskärm" men eventuellt om det är en jäkligt bra telefon! För den här touchen är inte mycket att hurra för… Ska gå till en butik och kika på lite telefoner tänkte jag men nu vill jag höra era åsikter om följande modeller, ni som har dem. Hur är dom? Fördelar & nackdelar?

Sony Ericsson x10
Sony Ericsson x10 mini pro
Sony ericsson xperia 2
HTC touch pro 2
Sony Ericsson vivax pro
iPhone

Eller andra liknande? Vill gärna ha tangentbord men eventuellt touch om den är jäkligt bra och lätt att skriva sms på.

Annons:
[SarahOhrn]
2010-07-02 20:07
#1

Undrar lite synpunkter över

Nokia E72 & Blackberry också?

Vill eg inte ha Nokia igen dock… Gillar Sony Ericsson!
Men är öppen för förslag =)

Och nyfiken på vad folk tycker om HTC?

[SarahOhrn]
2010-07-02 20:08
#2

Älskade Satio när jag testade den också, kameran är grym och gillade telefonen men det är ju touch…. :/

Oskar
2010-07-07 22:32
#3

HTC gör mycket bra telefoner! Minst lika bra, om inte bättre än Apples. Fast bara Touch tror jag.

Jag tror också att x10 mini är en schysst telefon. I allafall om är ute efter en som är lite mindre till formatet.

Oskar

[SarahOhrn]
2010-07-08 11:52
#4

#3 Ja, jag är lite sugen på x10 mini pro med tangentbord men samtidigt känns den lite väl liten kanske… HTC verkar ju också populär! Sitter ju på kundtjänst o säljer telefoner om dagarna och får tekniska frågor osv, problemet är väl att jag inte kan se hur telefonerna är i verkligheten men man hör ju vilka telefoner folk har problem med och vilka som är jäkligt populära. HTC Desire har vart grymt populär och är slut i lager flera månader framöver… Men HTC finns bara med engelsk meny o sånt va?

Oskar
2010-07-08 12:08
#5

Oj vet inte vilka språk HTC finns med nu. Men jag har en gammal HTC med windows mobile och där är det svenska.

Facklan
2010-07-08 13:47
#6

Jag köpte en mini pro o är nöjd det ända är att det finns lite hjälp om den på nätet …

Annons:
[SarahOhrn]
2010-07-13 00:16
#7

Ah sambon köpte en HTC legend nu o det är ju svenska ja :) Gillar den väldigt mycket, är osäker om det blir HTC Desire eller iPhone 4… Svårt val!!

Andreas
2010-09-14 12:46
#8

Har X10 mini pro och är grymt nöjd hittills. Vill inte ha en stor otymlig sak som man måste bära runt i en väska utan just storleken är ju det bästa med denna telefon. Att den har tangentbord trots att den är så liten var också viktigt för mig då jag ofta mailar och skriver SMS och det är ju grymt smidigt med detta tangentbord.

[SarahOhrn]
2010-09-15 22:04
#9

Det blev hur som helst en iPhone 4, riktigt nöjd! :)

Upp till toppen
Annons: