Annons:
Etikett08-annat-i-fokus
Läst 1246 ggr
Stephanie
10/6/09, 12:49 AM

Hjälp mig med skolarbetet!

Halloj! Jag skulle vilja be er som läser detta, att göra mig en stor tjänst! Jag går just nu tredje året på gymnasiet, och läser kursen Småföretagande B. Där ingår det att starta ett UF-företag (Ung Företagsamhet).

Nu måste jag dessutom göra marknadsundersökningar för mina tre affärsidéer. Tiden börjar rinna ut, och jag behöver få ihop minst 50st svar var på de enkäter jag gjort.

Jag skulle bli superglad om så många som möjligt skulle vilja svara på en eller flera av enkäterna rörande dessa affärsidéer Skrattande

En av affärsidéerna är att köpa in USB-minnen och sälja till ett så lågt pris som möjligt. Det 6 frågor på enkäten.

Den andra affärsidén är stegräknare, där jag främst tänkt försöka hålla priset nere. Den enkäten är på 5 frågor.

Sista affärsidén är termosmuggar, som inte läcker. Jag åker ju buss och tunnelbana varje dag till och från skolan. Var och varannan människa går omkring med termosmuggar, men vad jag har förstått verkar de flesta ha problem med att deras muggar läcker. Den här muggen kan läggas ned i väskan, utan att den läcker, och man behöver inte gå och hålla den rakt hela tiden. 6 frågor på denna enkät.

Det bästa är nog om jag PM:ar eller mailar frågorna. Hade hoppats på att få upp formulär på hemsidan men det tar för lång tid tyvärr Obestämd

Vill du vara med? Skriv här i tråden, eller PM:a mig!

Tack på förhand! Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Annons:
guraknugen
10/10/09, 10:27 PM
#1

Du kan gärna skicka enkäten om stegräknare om du vill. USB-enkäten har jag redan svarat på och termosmugg har jag aldrig haft någon, så där lär jag inte kunna bidraga med något.

Upp till toppen
Annons: