Annons:
Etikett03-telefoner
Läst 1378 ggr
Cavello
10/15/08, 11:00 PM

Ny mobil!

Har bara haft min Sony Ericsson w660i sedan i julas men det mesta strular. Bluetooth + ljudinspelningen fungerar inte och sedan så har telefonen en tendens att hänga sig lite väl ofta. Så funderar på en ny telefon.

Har mestadels haft Sony Ericsson innan men också någon Nokia som jag var nöjd med. När jag jämför priser och egenskaper på SE och Nokias telefoner så verkar det som om man får mer för pengarna om man köper en Nokiatelefon?

Mina krav på telefonen är iallafall:

  • FM Radio

  • Mediaspelare

  • Möjliglighet att spela in video/ljud

  • Minst 2 megapixlar (gärna blixt + autofokus)

  • Bluetooth

  • Mini SD minneskort

  • Hyfsad batteritid

  • Hållbar

  • Max 2300kr

Och det är ett + i kanten om telefonen är vikbar eller "slide"modell.

Har ni några tips på några bra telefoner?

Annons:
Niini
10/17/08, 12:29 PM
#1

Köp en Nokia 5310 Xpress music, bästa telefonen jag nånsin haft!

Btw är det en självklarhet att Nokia är bättre, det är ju finländskt! Skrattande

Cavello
10/18/08, 12:28 AM
#2

Har funderar lite på en sådan men läste lite på Pricerunner och då verkade telefonen få en hel del kritik också. Ser du några nackdelar med den? 

Haha, men Nokia är bra. Har tre stycken Nokia 3510i i familejn (inköpta för över 4 år sedan) och alla funkar kanon. Lite "gamla" men de fungerar ju alltid att ringa på.

Niini
10/18/08, 1:32 AM
#3

Nix, varken jag eller min klasskompis som har en har hittat några nackdelar :)

Cavello
10/18/08, 2:10 AM
#4

#3 Låter bra, får kolla runt lite mer men just nu lutar det åt att det blir en Nokia iallafall, vet inte riktigt exakt vilken modell ännu bara.

Denna kommentar har tagits bort.
guraknugen
9/19/09, 12:42 AM
#6

#2: Har också en Nokia 3510, men utan ”i”. Bara 3510 rätt och slätt. Den är som en 3510i fast med vanlig LCD-display, ej färg. Min frus förra telefon (som vi har kvar) är en 3510i och den största skillnaden är att displayen går att läsa på min 3510 utan att man tänder belysningen. Syns kanonbra, i motsats till den usla färgskärmen på frugans 3510i.

Annons:
mandariiin
10/8/09, 5:50 AM
#7

jag bytte (igen) bort från nokia till SE, då jag aldrig har vart 100% nöjd med nokia. anser att dom är lite väl struliga, SE känns mer organiserade i meny funktionerna.

Lia@mandariiin.com

Upp till toppen
Annons: