08 Annat i fokus

Här var det stilla och lugnt.

2014-06-24 15:56 #0 av: Farwuq

Vart har alla medlemmar stuckit?

Funderar

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2014-06-25 21:22 #1 av: Niklas

Det var länge sen de försvann. Sajten är bortplockat sen många år. Det är lustigt att den trots det tillhör den mer välbesökta halvan av sajter fortfarande.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Ta med iFokus på semestern. Ny app för iOS och Android.

Anmäl
2014-06-26 07:02 #2 av: Farwuq

Men det är nog så att många som vet att den finns går in och läser. Liknade är det nog med Illuminati.

Hur ser statistiken ut för andra "bortglömda" sajter?
Min sajtlista omfatta just nu 354 sajter.  Sen har jag nog också några extra i bakficakan.

En sajt som ni borde öppna för allmänheten är "bitcoin.ifokus.se", många vill nog lära sig mer om dem. Jag var där inne och vände men den tycks vara vilande.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2014-06-26 08:15 #3 av: Niklas

Jag har inte tittat på bortglömda sajter så. Noterade bara att den här låg så högt i någon lista.

Vi öppnar sajter när det finns värdar. Det finns det inte till Bitcoin.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Ta med iFokus på semestern. Ny app för iOS och Android.

Anmäl
2015-03-08 15:14 #4 av: Farwuq

Funderar
Inte ett livstecken.

Anmäl
2015-09-19 12:25 #5 av: Farwuq

Ledsen

Anmäl
2015-11-01 17:40 #6 av: Farwuq

Storgråter

Helt tomt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.